Haticeee34 Hanımlar doğum yapalı kırk gün oldu..15 günlükken ödeneceğin bir kısmını aldım.Geri kalanı bekliyorum.Ne kadar sonra yatıyor bilen var mı ?
Edaacvk Haticeee34 bende 18 gün oldu doğum yapalı hesabıma yatmıs ikinci de rapor bitisinde yatıyor. Benim raporum ocak 12 de bitiyor muhtemelen ocak 20 gibi yatar
mino01 Haticeee34 ne parası bu ? Ve ne kadar yatıyor toplam ? İlkin de bana süt parası adı altında 300 tl verilmişti. Bu o mu ?
sheesyelllow Haticeee34 rapor bitince muhasebeciniz raporu onaylasin 1 hafta içinde yatar sağlıkla büyüsün kuzucuk 💙
Nesya mino01 siznki çalışmayan sigortasiz anneler icn.Ayrica 300 tl süt parasi değil doğum parasi.sut parasi ayri 230 lira
sheesyelllow Haticeee34 olsun onlar onaylamadan para alamazsiniz rapor bitince çıkış işlemleriniz yapılır