Goktugmom_ Çok kaybedersek çok üzülürüm ya 😅 eşim oğlumla doğum günümüz için birikim yapiyormus , benden aldığı bileziklerin 25 gramini yapacak birde oğluna künye alacakmış 😅 10 küsür birikmiş biri aklını celmis gidip hepsini coine yatırmış 😅 2 Şubat doğum günümüz oglumla 😂😂 galiba hediye almayacak adam 😂