Bebeğim 11 aylık. Önceleri sürekli kulaklarıyla uğraşıyordu. Doktora götürdüm çok tıkalı olduğunu söyleyip damla verdi. Lakin hala kulaklarıyla uğraşıyor ve 4-5 gündür de saçlarını yoluyor. Parmaklarının aralarında hep kendi saçlarını görüyorum. Gördüğüm zaman saçını çekmesini engelliyorum ama neden oldugunu anlayamadım. 11 aylık bebek saçını neden çekip koparsın ki 🥺 psikolojik bir sorun mu acaba diye içim içimi yiyo. Nasıl bıraktırabilirim ki?