1prensesannesiiii kızım eşimin yengesine 2 buçuk sene dediğiniz gibi davrandı🤦🏻♀️ Haftada 2-3 kez görüşürdük ona rağmen korkardı. Sonra kendini ifade edebilince çok bağırarak konuşuyo anne kulağım ağrıyo kızıyo diye korkuyorum dedi🥺 gerçekten öyle yüksek sesle konuşur çok sever içi gider ama çığlık çığlığa konuşur çocuk ondan korkuyomuş meğerse🤭 şimdi bile bazen yenge bağırma korktum diyo😂 siz de bi yaklaşımlarına bakın muhakkak rahatsız eden bişey vardır belki ses tonu belki seviş tarzı belki mimikleri🤷🏻♀️