Wanderlust Funda2735 gunde 1 kez isteyken sagiyorum 10dk 120cc cikiyor onu da 2 poset halinde buzluga atiyorum genelde biberondan cok icmiyor 60 iciyor gerisi cop olmasin diye boluyorum. onun disinda emziriyorum 8 aylik oldu.
masal2323 Funda2735 spectra var günde 6 kez sağmaya çalışıyorum bebeğim hiç emmiyor merak ettiğim böyle sağarak azalma olur mu acsba
yaprak_34 Funda2735 600cc anne sütü 200 cc mama veriyorum bebeğim 6 aylık .günde 4 kez sağıyorum .wee baby kullanıyorum .MaşaAllah 😌
Kuzum11 Lansinoh kullanıyorum sabah ilk işim bebeğimi doyurmak sonra 2 göğsümden de sağım yapıyorum 160 c onlar buzluğa öğlen 1-2 tekrar sağım akşam sağım yapıyorum 5-6 gibi en son 9-10 arası yapıyorum .
Funda2735 Kuzum11 maşallah güzel çıkıyormuş sütün ben de 90 zorla en fazla 60 ı çıkarıyorum denin bebiş kaç aylık canım
Yasemin_68 Kuzum11 maşallah maşallah ben ne yaptıysam ne yediysem artmadı sütüm yA sık sıkta emzirdim ama yok olmadı
Yasemin_68 Funda2735 valla yerlere vura vura emzirdim sütüm azdı ama benim sonra mamaya başladık Şu an da emmiyor derecinde