Merhaba anneler. Bebeğim 16 aylik. Emmiyor beni. Sutten kesildi 1 aydir. Ise baslayip calismayi düşünüyorum. Annem uzakta. Kaynanam da bakamaz zaten. Kendisi tansiyon hastasi kendine hayri yok acikcasi. Bayrampasa civari 0 2 yas araligi guzel bir kreş ariyorum acikcasi. Önerilerinizi bekliyorum