Ben döküleceği için kazımak istedim eşim korktu sadece sünnet olduğu için ilk hafta biraz uçlarından kestim.. gürleşmeye de gelince beni küçükken kazıtmışlar saçım normal.. kardeşimi kazıtmadılar onun benden daha gür saçı😄 ama şu da var tabi jilet atınca kıllar güçleniyor ya bir de küçükler var onlar büyüyor bence onla alakalı ama çok da farketmiyor