Masal_Ask ön muyaeneyi hatırlıyorum sadece iyiydi yani testten sonra bebeğimin ağlamasından dolayı bende yok yani ama genel olarak ilgiliydi 3 ay 20 günlüktü test yapıldığında en yakın orasıydı bize bu doktoru buldum genel olarak o hastanenin doktorları iyi dedi diyarbakırlı olan bir arkadaşım mecbur oraya gittik sadece birşey sormak istediğinde doktora ulaşamıyorsunuz yani ben ulaşamadım bebeğim testten sonra çok kötü olduğu için bazı şeyleri sormayı unutmuştum sekreterini falan da aradım ama bağlanamadım kendi iletişim numarasına da mesaj bırakılıyor galiba uzun iş yani 😂 bi bu eksisi var işte , bizim kilo alimimiz başından beri hep iyiydi kilosu alerjiden etkilenmedi çok şükür ama bu mamadan sonra nasıl olur bilmiyorum bizde yeni başladık çünkü