ipekk05 Nilcenk evet bazı bebekler 3 saatte bi bir içişte 160 Cc komple bitiriyolar bizimki 90 bı ile bölük bölçük içiyo inşallah ek gıda iyi geçer
Mommqueen ipekk05 4 saatte bir bazen 180 cc bazen 150cc bazen de 125 tamamen değişiyor yani bebeğimin tepkilerne göre anlıyorum açlık sevıyesini ona göre yapıyorum
Mommqueen Momoflittle canım cenesi çok yoruluyordu bende 3 e gectim 3 delik var yani gayet rahat şuan 3 numara zaten 3 ay üzeri değiştrmeniz lazım yani çoktan hatta ben 1 aya kadar 6 ya gecicem
Momoflittle Mommqueen aventin 2 ve 3 numaralarını bulamıyorum internette. Biraz da omdan kaldım bu numaralarda
ipekk05 Mommqueen benimkide 2 saatte bir 90 ı zorla içiyo büyüdükçe beslenme saatleri uzuyomuş sanırım ben çok kısamı tutuyorum acaba süreyi ya
Hebelehubelee ipekk05 aradığım post bendede lansinoh var ise baslicam 5 aylık kaç kullanılmalı diyordum arastircam bugün
Hebelehubelee ipekk05 ben meme veriyorum işe başlayınca bakıcı biberonla verecek şuan kullanmıyorum yani
Mommqueen ipekk05 canım oyalamak gerekıyor benim oğlumda dayanmıyordu kucakta gezdrdim pışpışladım emzık verdım ilkinde zaten doyduktan sonra ilkten sonra uzuyor beslenme arası
ipekk05 Hebelehubelee kaç aylıkken işe başlamış olacaksınız benimde 1 martta iznim bitiyo bebeğim 8 aylık olacak kayınvalidem bakarım diyo kararsızım ayrı kalabilirmiym diye bi yandan da iş hayatımıda özledim kendi ekonomik özgürlüğümü😞