Ateş ve öksürük oldu bizdede bugun doktora gittik. İshal kusma varmı dedı yok bizde bunlar. Öksürğk surubu kullanıyodum öksürük bitti diyebilirim ama ateş korkuttu. Kanını doğru düzgün alamadıkları için tam sonuca bakılamadı. Ama enfeksıyon ve ciğerlerinde bişey yok dedı oyuzden rahatladım