Merhaba herkese, cuma gününden beri çıldırmak üzereyim. Uykusu güzel olan ağlamayan bebeğim cumadan beri geceleri 2 saatte bir uyanıp emiyor gn içinde anlamsızca ağlıyor. Başetmekte çok zorlanıyorum. Şuan 3 ay 12 günlük. Ctesi rota ve menenjit aşısı oldu ilk onun etkisi dedim ama hala aynı. Neden böyle olduğuna dair fikri olan var mı ?