Melismetee İlk kez oğlumla(4ay11günlük) İzmir'e gidicem yanımda bı tanidigimizla gidicem. Benim bebek arabam pusetli çıkabilir olandan benettonun arabası. Uçağa almıyorlar mis sanırım napicam bagaja vermek içime sinmiyor iki parça bişey fln olur diye
Deletedmom115 Melismetee Canım ben puseti zor bela yanıma aldırıp üst bagaja koydurmuştum ama sonraki gitmelerimde ikisini de verdim hicbir şey olmaz merak etme
Elele Melismetee alıyolar canım bilet alırken söyle Benim de travel iki kere bindim ikisinde de uçağın kapısında verdim. Bişey olmuyor poşet büyük ikisini bi poşete koyuyorlar zaten
Cansutekbas Melismetee benim bebek araba mı bagaja attılar bebk arabası bi geldi paramparça tekerleği ama tabi ücreti ne ise ödüyorlar merak etmeyin ben sadece mağdur oldum. Puseti uçağın içine alıyorlar ama bence almayın tam bir rezillik dar olduğu için bebek içinde durmak istemiyor sıkılıyor. Ben üste koydum ama rezl oldum onunla bi çıngırak bi video bebeğinze yeterli gelecektir eminim
Asilkuzey Bizde bayramda ilk defa ucakla gittik bebek arabasının tekerleği çıkmış sonra taktık Allahtan oldu pusetide resmen fırlatıp atmışlar her yeri pislik içindeydi sözde poşetiyle verdik inş bişey olmaz çok sıkıntı😏
Melismetee Asilkuzey benimde ilk yolculuğum olcak ya 1 saatlik yol oğlumu oyalamak kolayda bu bebek arabası olayı sıkıntı
renkliruya Puseti bagaja vermiştim birşey olmadı.. Burada birkaç postta okumuştum yanlarına alıp üste koymuşlar..
Melismetee Deletedmom115 çok şikayet okudum ya uçağın içine aliyorlarmi iki parça olan arabaları pusetiyle beraber üste koysam bende iyi olur aslında
Gizemmyigit Elele poşeti uçakta mı veriyorlar? Kusura bakmayın bende bilmiyorum o yüzden soruyorm. İlk kez bebek arabasıyla uçağa binicem. Baston tarzında aldım. Uçağın kapısında veriyoruz dimi? Alırken nereden alıyoruz peki?
Aybukealtintas Melismetee puset değil poset, bebek arabasını da puset ide poset e koyup ucak basında teslim edebilirsiniz, puset lerim uçak içine alınması yasaktır
Elele Gizemmyigit ne demek istediğinizi sorabilirsiniz😊 bilet girişi yaptırıyoruz ya check-in bagaj falan verirken orda bebek arabam var diyorsunuz zAten soruyorlar bagaja mu vereceksiniz uçağa mı diye uçağa kadar gitcem dersiniz poşet orda verecekler siz bişe yapmıyorsunuz uçağa girerken görevli oluyo poşeti arabayı ona veriyorsunuz bebeği alıp gidiyorsunuz uçağın kapısının orda bekliyorlar gerisini onlar hallediyo inerken de uçağın kapısında Almak istiyorsanız belirtin verirken arabayı indiğinizde koymuş oluyolar kapının oraya yine poşetli şekilde
Ogretmenannis Melismetee uçağa kadar arabayla gittik orda poşeti verdik posetlediler inince de verdiler geri personel bagaja kırılmayacak yere koyuyor
Melismetee Ogretmenannis travel sistemli mi ? Benimki iki parça ya ondan sıkıntı yasarim diye korkuyorum
Busramerttugrul Melismetee 10 gün önce uçak yolculuğu yaptım travel sistem arabamızın büyük pusetini kullanıyoruz bilet alırken söyledik bavulla birlikte verdik iki parça olduğu için ve tek gittiğim için uçağa kadar gidip katlayamazdım iki parça olduğu için ve bagaja verdiğimiz için ek olarak 15 TL ödedik inerken de bavulla geldi ama biraz özensiz davranmışlar açıkçası bida yanıma alır binerken katlar veririm puseti de kabin bagajı olarak üste koyarım umarım yardımcı olabilmişimdir
Melismetee Busramerttugrul bı hostes arkadaşım var ona danistim şimdi puset genelde üst bagaja sığmıyor dedi napcam ya çok stres yaptım iki parça versem bagaja kırık fln alırım diye korkuyorum