Ikea Kura yatak aldım 3 şekilde kullanabiliyorsun 1. Ben şuan alt tarafı yere yakın olan bölümü kullanıyorum bebeğim emekleyerek uyandığında çıksın diye. 2. Ranza olarak ilerde kardeşi olursa. 3. Çevirip tek kişilik yatak oluyor googleda görsellerde bakabilirsiniz şuan gayet memnunum