GMYEfeM İki üç gündür alttaki azı dişini gösterip acıyor diyor sizce ağrıyor olabilir mi başına gelen varmı diş hekimine gidip bi danışmak istiyorum ama önce size sormak istedim 😟🤷♀️
GMYEfeM GMYEfeM 4 buçuk aylık çıkartmaya başladı dişlerini çok abur cubur yiyen çoçukda değildi acaba Naz mı yapıyor ciddi bişey mi bilemedim 🤷♀️ yaşayanlar lütfen yazsın
Minikumudum GMYEfeM gerçekten ağrıdığında düşünüyorum benim oğlum 18 aylık tüm dişlerini tamamladı mesela şuan 29 aylık şekerli birşey yediğinde acıyor diyor bakıyorum çürük yok ama kökü acıyor sanırım
1bocek1cicekannesi GMYEfeM arka azilarini çıkarttı mi alt üst. Benim oğlan da ağrıyor falan diyor da son arka azilarini çıkarıyor alt üst 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
GMYEfeM KucukAdamm aslında yok zaten çok küçük anlam veremdim ya sert bişey yedi o mu acıttı diye düşünüyorum
GMYEfeM Minikumudum yaaaaa peki siz gittiniz mi diş hekimine nasıl bi yol izleyelim benmkide genelde çikolata yerse sert bişey yerse hemen dişimm diyor 😟
GMYEfeM Minikumudum benm oğlum 34 aylık şubatta 3 yaşında ama diş ağrısı İÇİN erken degilmi ya valla üzülüyorum daha küçük ağrıya dayanır mı 😟
KucukAdamm GMYEfeM diş eti hassasiyeti de olmuş olabilir . Yalan söyleyeceğini sanmıyorum . Bence bir doktora götürün siz .
Melekler2 GMYEfeM dişin etrafındaki etlere bakın kızarıklık veya hafif şişme varsa oda çok ağrı yapar
GMYEfeM KucukAdamm teşekkür ederim aslında diş eti kızarmış bnde ondan şüphe ediyorum inşallah öyledir dicem çünkü daha küçük daha şimdi den dişi ağrımasın ya 🙏🏻
Minikumudum GMYEfeM ya şöyle anlatayım benimde dişlerim sorunlu küçükkende öyleymiş ve hala kaç yaşıma geldim çekiyorum 1 gün fırçalamasam diş etlerim şişiyor. Oğlumda bana çekmiş sanki
GMYEfeM Melekler2 bakıyorum çok kızarık degil ama hafif var sanırım yinede bi göstereyim tam anlatamıyor derdini çünkü😟
GMYEfeM 1bocek1cicekannesi çok erken diş çıkartmaya başladı 2 buçuk yaşında tüm dişlerini tamamladı bu aralarda ağrıyor diyor anlamadım 🤷♀️
GMYEfeM Minikumudum vallahi benmde öyle genetik diyor doktorlar banada annemden geçmiş inşallah benden oğluma geçmemiştir 🙏🏻😟