Eagil
Gecen ptt gittim cocuk parasi icin ama basvuru yapmadigim ici yatmamis basvuru yapilmasi gerektigini bilmiyodum. Ama bi 1800 birde 150 tl emzirme ucreti verdiler ben dogum iznindeyim.suan sirket yerine devlet toplu maas odicek diye biliyordum bu o paranin bir kismi olabilir mi