Ovülasyonn testi ile gebe kalmıştım. Üç ay tutmadı 4. Ay tuttu oda umursamadım çok olursa olur dedim. İki gün değerlendirdim sadece umursamadığım için. Meğer tutmuş. İki koyu çizgi var ise yumurtalama. Diyelim ikinci günde silik çizgi olursa çatlama yumurtlama ve çatlamayı değerlendireceksiniz unutmayın. Ama çokta takmayın kafanıza sıkıntı stres yapmayın gebeliği geçiktiriyor 🤷🏻♀️🙏🏻