DamlaKck Mamay ya ben de bu uygulamayı kullanıyorum da siz doğum tarihine hangi tarihi yazdınız? Mesela benim oğlumu 16 martta bekliyorduk ama 25 şubatta doğdu. Uygulamaya hangi tarihi yazmalıyım?