2.5 aylık bir oğlum var son 1 haftadır doğru düzgün emmiyor sütümü sağıp veriyorum istemiyor mama veriyorum içmiyor ne yapıcam bilmiyorum. Eskiden dakikalarca emen oğlum şimdi 2 3 dk çekip hepsini basıyor çığlığı aç çoğu zaman çok üzülüyorum napmam lazım sizce normal mi bu