Mamajoo 5 işlevli olandan aldım çokta memnun olarak kullandım hatta üzüldüm hamileyken alsaydım süt ısıtma ve sterilize özelliğini kullanırdım bana da uyuyacak zaman kalırdı diye 😂 ben geçen sene şubatta 700e almıştım şuan fiyat olarak ne durumda bilmiyorum. Aparatta iş görüyor bence sadece buharda pişirme özelliği için makine almak saçma. Bu mantıkla mamajoo almıştım zaten, hala sterilize etme özelliğini kullanıyorum. Suluk kaşık tabakta.