parksuho sevdigi sekile verin sizde ,mesela Balik falan yiyor diyorsaniz,yesin ne guzel ,corbasina ekmek digramayin,Corbasina tel sehriye kirik pirinc katin,ekmege gerek kalmasin,doyurucu olsun,kofteli yapin ,Biberonla icmesi neden rahatsiz ediyorki,ben valla alistirana kadar canim cikti desem yeridir,18aylik ve biberon kullaniyor