Oğlum 14 aylık olmak üzere. Sevindiği veya üzüldüğü zaman etrafindakileri ısırarak veya saçını çekerek tepki veriyor. Bu duruma tepki vermiyoruz davranışın pekişmemesi için. Yani ısırdığı veya saç çektiği zaman tepki vermeyip ilgisini başka yöne çekip unutturmaya çalışıyoruz. Evde zaten birbirini ısıran yada saç baş yolan bir çift de değiliz 😊 Biz sakin kalsak da bu davranışları unutmuyor. Ne yapabilirim? Bu arada öğretmenim ve çocuğuma eğitim psikolojisinden anladığım kadarıyla yetmeye çalışıyorum ama olmuyor.