Hazal8 Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu yememe dikkat ederek 68 kilodan 55 kiloya düştüm boyum 160 sürekli spor yapıyorum ama kendimi yeterli hisettmiyorum daha çok zayifliyayim daha çok spor yapayım bu kafadayim bu yüzden yemek yerken kendimi çok kötü hissediyorum zevk alamıyorum yediğimden…🥺
Biricik01 Hazal8 yeminle bu ben😂😂54,55im yemek yerken kendimi suçlu gibi hissediyorum ,56 olsam kendime ceza vericem o derece takintiliyim kilo konusunda
Mom44454 Hazal8 aynıyız bende 3 ayda 16 kilo verdim hala spor yapıyorum kendimi 60 diye şartlamıştım şuan 60 ım ama daha da veresim geliyor hep yerken vicdan azabı çekiyorum😬
Hazal8 Biricik01 bende her sabah tartıya çıkarım 200 gram fazla çıksam o gün toparlamak için yesillikle geçer gün kendime kızarım sürekli
MelekSubasi Hazal8 Neden peki bence kilon cok iyi. Bende 55 olmak istiyorum 2.5 kilo lazim cok istersen 2.5 kilo ver bana 😁
tubist Hazal8 ven de 158 im 47 olmak istiyorum, hayatimda hic gormedigim bir kilo ya cok merak ediyorum kendimi. şu an 55im, kendimi bildim bileli boyle ya cok da fazla yemiyorum. cok daha az yesem bu sefer acliktan ölürüm yahu.
Hazal8 Emosnn Gece yemeyi bıraktım gündüz 2 saat spor ve hamur işi bulgur pilav gibi şeyleri bıraktım
Burcu60 Hazal8 kilonuz ve boyunuz ideal ben sizden daha kisayim 58 im basemlerim var ama gitmiyo çünkü bogaizm durmuyo 😠
Emosnn Hazal8 gunduz 2saat spor nasil yaptinnnn bebegim4aylik 2saat spor yapsam hosavim cikar yeminle gecen 20dk dans ettim ertesi gun full yatişşş 🤪
_BirAnne Hazal8 iradene hayran kaldım valla bende çok şstiyorum Ama hiçbişey yapamıyorum yemek yerken zevk alıyorum zevk aldığım için pişmanlık duyuyorum 🥺 nasıl verdiniz kiloyu ne sporu yaptnız
Burcu60 Hazal8 ya böyle tam karar veriyorum ama.karar verdiğim anda iştahım açılıyor nasıl bişey anlamıyorum
Bcisik Hazal8 boyum 160 ideal kilom 50-52 olmalı bende 55e düştüm. kendime özel bir yöntemle indim bu kiloya su diyetinden esinlenerek. 50 olana kadar yapacağım. Kilo hiç sevmiyorum sizi çok iyi anlıyorum…