Kızlar yabancı youtube vıdeosu gordum. Kız bebek 3 aylık. Hiç ağlamıyo alt değiştirrken emzirirken uyurken.. Kucakta vakıt gecırıyor gulucukler saçıyor. Ya benımki 2bucuk aylık. Hep bi mızırdanıyo. Altı alınırken bagırıyo açlıktan, bi sanıye durmaz. Oyle yuz üstü koyarım ıkı dakkada bağırır. Gaz sancısı var zaten arada. Yedıklerını kusar. Görünce moralım bozuldu ya. Ben ne büyütüyorum dedim. Sizinkile nasıl ya . Doktora gidiyoruz bı sorunu yok . Erken doğdu bu arada düzeltilmiş 1 bucuk aylık..