Kattyperryy o dönemlerde her bebekte dökülme olur . Hatta oğlumun o aylarda kafasının arkası keldi , hiççç saç yoktu😅 Ama sonradan yeni saçlar çıktı. Ben Sıfıra vurmamıştım hiç . Sadece kestirdik 8 aylıkken. 8 aya kadar hiç dokunmadık . Bide d vitamini veriyormusunuz ?