İki posttan biri öksürük çok üzülüyorum ya. Bana da antibiyotik vermişti doktor yedi gün kullan sonra bırak dedi yedi günü tamamladık geçmedi. Ihlamur içirdim biraz o iyi geldi. Artı olarak buhar makinesi ve bol bol burnunu temizleyerek destekliyorum ben