Ezgi_ela Kizlar bebeyatmazimi satacagim 100 e aldim 70 e vermeyi dusunuyirum cok az kullandim yeni daha. Almak isteyen bana instagramdan yazsin resim atarim. Almak isteyn olursa yarin ptt kargoyla yollayacagim
Ndya O fiyata zor biraz internette kargo dahil zaten 90-100 TL civarında senden 70 e alınacak birde kargo ücreti olacak pek cazip gelmez canım letgo ya biraz daha uygun fiyata elden teslim yapılır diye falan koy satma ihtimalin yükselir tabi tercih senin