kaganege D vitamini filan al. Hamileyken kullandigin tüm vitaminleri emzirirken kullanabilirsin. Onun dışında sacima dışarıdan ne kullansam fayda etmedi yüksek fiyatlı setler kullandım yinede döküldü 9. Aydan sonra bitti dökulme normale döndü.