Oglumunannesiyim ben kırkı çıkınca direk yaptırdım dünyada böyle bi eahatlık yok bnece.. mutlaka yaptırmalısın zaten doktorlarda erken yapılmasını tavsiye ediyor hatta bizim yaptırdığımız doktor keşke göbek bağı düşmeden yapsaydık ozaman acı eşiğ çok minimum oluyor anlamıyor bile demişti ama yine anlamadan geçti gitti.. hareketlenince ve aklı erince çok daha zor hemen yaptır kimseyi dinleme bana da çok dediler şimdi hepsi iyi ki yaptırdın diyor insanların ağzı maalesef ki torba değil ki büzesin.. sen bildiğini yap ama mutlaka yaptır canım