Meliska belek ne bilmiyorum ama sanırım kundaklamaktan bahsettin. Uzmanlar sadece yarım kundak öneriyor. Yani bacaklar serbest, kollar kundaklı. Bacakları kundaklamak tehlikeli, biz yaotık bişe olmadı diyene aldırma. Bacaklarını bırak serbest kalsın.