Merhaba kızlar babam vefat edeli 4 ay oldu annem ve küçük kardeşim var emeklisi hala bağlanmadı anneme çok işlem yapıldı sigortaya dilekçe bile yazıldı ama yok işlem devam ediyor diyor yani Allah düşürmesin ama 4 aydır annemin bi geliri olmasa perişan olmuştu varmı başına gelen bilen bi bilgi alabilir miyim ?