pinar5595 yarım çay bardağından fazla vermemek gerek. Zararı yok diyenler sanırım böbreğin fazla yorulacağını bilmiyorlar üstelik mide su ile dolarsa yemek yemek ve sizi emmek istemeyecektir suyu çok içmek isteyecektir zaten anne sütü ile su ihtiyacı karşılanıyor çok fazla vermeye gerek yok.