Merhaba sevgili anneler. Ben covid olduğum için ve yoğun bakımda olduğum için 8. Ayda acilen sezeryana alındım. Bebeğim 8. Gün küvezde kaldı. Kullandığım ilaçlardan dolayı ve bebeğimin emme refleksi zayıf olduğu için ilk 40 gün az emzirerek ve sağarak verdim. Sol mememi tutmuyordu vs. Şimdi artık emiyor ancak sütüm az. Meme ve mama gidiyorum. 2 mememi boşaltıp öyle 60,90 cc mama veriyordum. Yetiyordu. Kilo alımı da çok iyiydi. Ta ki 4. Aya kadar artık sütüm 10-20 cc ancak çıkıyor. Kızım mememde çok ağlıyor. Kavga ediyor.dünden beri 2-3 saatte 1 sağıma başladım. Ama çok az çıkıyor. Ne yapmalıyım. Yardımcı olabilir misiniz ?