Angel00 ZeynepNil34 bizimde kaka rengimiz yeşil de salya nasıl oluyor benim bebeğim mesela emdikten sonra gazını cıkartırken kusuyor balgamlı gibi süt renginde oda mı reflü acaba
ZeynepNil34 Angel00 isterseniz salyayı ağzından tükürük yaparak çıkarıyor. Bir doktora götürün isterseniz.
Sinembeyhan Bizde de vatdi reflu,beslendikten sonra geri geliyordu agzina. Motilium surup ve gaviscon kullandik. 4 ayligiz suan sadece gaviscon kullanicaz artik.
Angel00 ZeynepNil34 devam ederse mutlaka götüreceğim teşekkür ederim birde salya tükürük gibi mi çıkarıyor bebeğiniz
ikizlerinannesi2985 ZeynepNil34 thicekener mama kullandım. Sütüme ve mamaya katıyordum. Bi nebze kesiyordu. 5.ayda ek gıdaya başladık. Ek gıdayla beraber kesildi çok şükür
ZeynepNil34 ikizlerinannesi2985 ben mama kullanmıyorum sadece anne sütüyle besleniyor. İnşallah bizim de çabucak geçer
ikizlerinannesi2985 ZeynepNil34 anne sütüne de katılıyor. Dediğim sey mama değil, kıvamlaştırıcı. Adı öyle geçiyor