yeymnmmm0 haftadayim gecen hafta kontrole gittk şükür hersey yolunda dedi. son 2 3 gündür aşiriii hareketli içerde hic durmuyor. bi gece uyuyamadim hatta. erkek bebiş bu arada. ilk oglumda baya hareket ederdi ama bu kadar degil uyuyup uyandigini anlardim. bu sanki uyumuyor hiç. kücük büyük surekli hareket hissediyorum. neden acaba sizin hissetme sıklıgınız nedir