Nik_mik_yok canselcalgn günlük kullanımda sudocrem. Eğer yoğun pişik varsa travazol. E bebek in pişik kremini de kullanmıştım oda çok güzel ,fiyatı da uygun
Eylulozcan canselcalgn dalinin pisik kreminide kullandik gayet iyiydi halende var ama genelde bepantol kullaniyoduk onu memlekette unutmusuz simdi evde sudocrem var onu kullaniyoruz
Rose1221 canselcalgn bepanthol şaşmam. Çok kötü mantar pişiğinde hamazinc+ travocort ama her değişimde yıka kurula o dönemde
Littlebird canselcalgn pişik önleyici olarak sudocrem hafif kızarıklık varsa desitin pişik olduysa hametan
brnykt Şöyle bir baktım da herkes basmış kimyasalı 🤭 İlk başlarda mor desitin kullanıyorduk, içeriği değişti. Son kullanma tarihi gelince de attım bir daha almadım. Onun yerine uzun süredir Kantaron yağı kullanıyorum çok iyi geliyor.