Bebeğim 7 ay 25 günlük doğduğu günden beri emiyor ek gıdaya geçtik ama nasıl geçtik bir sorun bebeğim yemiyor ek gıda istemiyor emmek istiyor gün içinde çok zorlanıyorum bazen doğmadıgını düşünüyorum ben ne yapsam buna ek gıdaya güzelce geçirsem ağzını açmıyor kaşığa önüne koyduğum da döke saça az bişi yiyor suyu bile o kdr zorla veriyorum ki anlatamam biberon kullanmıyor hiç almadı sizler nasıl başardınız ek gıda serüvenini hiç bişi veremiyorum o kdr yapıyorum hazırlıyorum herseyden ama yok yemiyor çok üzülüyorum cnm sıkılıyor yemeği için de zayıf kaldı bir türlü kilo da almıyor