Merhaba sevgili anneler 💕 4 ay 21 günlük oğlum var. 4 aylık kontrolümüzde doktorumuz diş çizgimiz oluşmuş demişti, zaten sürekli elleri ağzında olan bi bebek. Dün gece de o kadar huysuzlandı ki uyandı uyandı ağladı, doğru düzgün uyumadık bile, bugün de huysuzluğu devam ediyor. Acaba diş mi diye bakayım dedim ve alt iki dişin yeri damakta böyle belirginleşmiş. Dişler mi geliyor sizce, yakın mıdır, böyle olduktan ne kadar sonra diş çıkar? Fotoğrafı düzgün çekemedik ama 🤷🏻♀️
