iki_prens_annesi Tosbik3056 cocuk hazir oldukca bnm oglum 3 bucuk yasindayken ogrendi ara ara altina yaomalr oldu ama gece gunduz tamamen ogrendi cok sukur 🤗
Pembepanterr Tosbik3056 Bence bebeğe bağlı sinyal verdiğinde başlanmalı 21 aylığız daha oğlumda o sinyali görmedim rahatsız olmaya başlasın hareketleriyle belli etsin direk baslıcam inşaAllah bu aralar comelerek yapıyor tuvaletini sanki ufak ufak mesaj veriyor bana
Sarikuzumalp Tosbik3056 Bebeğiniz den alacağınız sinyallere göre değişir bence. Sabah bezi kuru kalkıyorsa bezinden rahatsız oluyorsa tuvaleti geldiğinde belirtiyorsa başlanmalı. Ama daha erken aylarda başlamak daha zor diye düşünüyorum.
KucukAdamm Doğar doğmaz başlayan da var , 2 yaşı bekleyen de var. Yada bebeğin hareketlerine göre gozlem yapıp daha erken daha geç , veren de var. Ben yaşında baslicam.
iki_prens_annesi Tosbik3056 rica edrm cnm kendini belli edr zaten acele etmeye gerek yok ama yinede teşvik edilmeli berabr wc ye gidip neler yapilir nasil yapilir anlatinca anliyolr beyinleri hemen kopyaliyo insallah sizde hemen rahatlarsinz 😍
_ulku_3558 Tosbik3056 YouTube da prema sundari nin kanali var bebek dogdugu gibi tuvalet iletisimine baslamis mutlaka videolarini izleyin ben onceleri tepkiliydim bu kadar kucuk baslanmaz diye ama biz buyurkende annemler bez bulamiyormus cisim oldugunu anlayinca tuvalete goturuyormus yani bebek bezi kac senedir var oncesinde mutlaka bir yontem vardir bence erken baslamak en mantiklisi kizim 2 yasindayken basladim videoyu daha once izleseydim dogar dogmaz baslardim simdi tam 2.5 yasinda bez takinca cok rahatsiz oluyor bezini kendi cikartiyor (disarida uzun kalicaksak elimdeki bezleri bitirmek icin takiyorum park yada avm alisveris gibi durumlarda kullaniyorum onlar bitince yikanan bezle devam edicem )
Tuba Tosbik3056 bence çocuğun hazır olup olmaması ile alakalı. Bazı çocuklar 2 yaşında bezden rahatsız oluyorlar ve çişi veya kakasını söylüyorlar. Benim oğlum ocak ayında 3 yaşına girecek ve hiç hazır değil hiç bir sinyal vermiyor. Tuvalete oturtuyorum ne yapacağını anlamıyor ben konuşup anlatıyorum her defasında. Kreşteki öğretmen ile de konuştum oda daha hazır olduğunu düşünmediğini söyledi ve kendi yaşıtların hepsi hala bez kullanıyor acele etmeyelim dedi. Bakalım yaza kadar bekleyeceğim eğer hala hazır olmazsa yinede başlamayı düşünüyorum ama baya zor olacağını düşünüyorum anlamazsa
Fenty Tosbik3056 Ben 34. Ayda başladım 1 haftada öğrendi. Hazır olmakla alakalı bazısı 2 yaştan önce hallediyor çocuğunuza bakacaksınız.