Fenty Eda’cığım aynı bizde de benzer şeyler var. Uyku uyumak istemediğini söylüyor ama gözlerini açamıyor uykudan. “Ben uyumam, ben uyumayı sevmem, ben rüya görmicem, ben rüyamda şeker yemicem” böyle direniyor. Kaçıyor. Masa altına falan girip “beni bulamazsınız” diye oyun başlatmaya çalışıyor.
Başta hepsine uyduk, dahil olduk ama baktık ki bunu resmen uyumamak için kullanıyor. Bizde buna karşılık vermemeye başladık. Bu sefer ağlamaya başlıyor. Hepsi uykudan yani başına vuruyor uykusuzluk. Bu akşam erken uyumak isteyecek mesela, sabah eeerkenden de kalkacak. Düzen müzen kalmadı, yaşıyoz bi şekilde.