Ssumru Kızım 14 aylık möllers balık yağına bugün başlayacağız fakat kaç ölçek vermem gerekiyor birde gergin mü vermeliyim sizler nasıl yapıyorsunuz güzel annelerim?
BirAlparslanAnnesi Ssumru kendi ölçeği ile 2,5 ml vereceksiniz o da 2 tatlı kaşığı yapıyo zaten ben günaşırı veriyorum bebeğime
Deletedmom789 Ssumru haftada iki gün ya balık yağı ya da balık veriliyor canım. Şuan 2.5 ml içebilir bebişin
kenankaan Ssumru biz de möllers kullanıyoruz, haftada 3 gün 1 tatlı kaşığı önerdi endokrin ve cocuk uzmanı olan doktorlarımız. Oğlum 9 aylıktan beri içiyor bu arada.
Deletedmom789 Ssumru evet 1 ölçek çok, eczanelere de sorabilirsiniz. 4 yaşından küçüklere 2.5 ml yani yarım ölçek diye biliyorum
Deletedmom789 Ssumru elbette annesi ❤️ ben de ilaçları şırınga ile veririm. Balık yağını yoğurda karıştırıp veriyorum, yoğurt yoksa şırınga ile ❤️ ha kaşık ha şırınga, içiyor iki türlü de
Ssumru Deletedmom789 şırınga ile alıştı artık kendisi açıyor ağzını önceden olsa bir ilacı 1 saat vermeye çalışırdım şırınga candır 😀
Ssumru kenankaan bizim de çocuk doktorumuz 1 ölçek önerdi ama burdan okuduğum kadarıyla 1 ölçek çok.. yarım ölçek vermeyi düşünüyorum
kenankaan Ssumru aynen bildiğiniz gibi yapın👍🏻 Tam 1 ölçek fazla gelir. Haftada 1 de balık yese zaten karşılar
Ssumru Deletedmom789 peki konuyla alakasız ama birşey daha soracağım d vitamini wellcare 400 lük kullanıyoruz 600 e ne zamana geçmeliyiz 😀 sizin yorumlarınızı önemsediğimden soruyorum bak post açmıyorum bunun için sana soruyorum He 😀
Deletedmom789 BirAlparslanAnnesi demekki kaşığınız küçük sizin 🥰 normalde bir tatlı kaşığı 5 ml ölçü birimine eşittir
BirAlparslanAnnesi Deletedmom789 dur yarın verirken bidaha ölçeyim merak ettim şimdi😂 teşekkürler bilgilendirme için 🌸
Deletedmom789 BirAlparslanAnnesi 😂😂 benim de görece küçük bir tatlı kaşığım var o yüzden belki öyledir dedim ❤️ rica ederim ❤️