Herkese merhaba,
Bebeğim 18 aylık hala geceleri bir kere uyanıp mama istiyor. Doktorumuz 20 aya kadar devam edebilir dedi ama etrafımdan duyduğum kadarıyla artık gece beslenmesini bitirmiş ve kesintisiz uyuyor olması lazım. Gece beslenmesini nasıl bitirebiliriz önerisi olan var mı? Bu arada bebeğim akşam yemeklerini genelde çok güzel yiyen bir bebek yani uyanmasının açlıkla ilgili olduğunu kesinlikle sanmıyorum. Fikirler için şimdiden teşekkürler ❤️