Sorun bende mi diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. Ek gıdaya geçeli 11 ay oldu ve bu 11 ayın sadece 1 ayı sorunsuz geçmiştir belki. Asla ama asla yemek yemek istemiyor ve ben artık delirmek üzereyim. Her şeyi ağzına alıp çiğneyip tükürüyor, önlüğünün içi çiğnenmiş yemek dolu oluyor. Her gören bu nasıl yemek yeme şekli böyle diye şok oluyor ve ben de kendini kötü hissediyorum. Çatal kaşık tutmayı bile bilmiyor çünkü öğrenmek gibi bir çabası yok. Yemek ile alakalı hiçbir şey ilgisini dahi çekmiyor. Belki sever diye farklı gıdalar deniyorum tadına bile bakmıyor. Oğlum için yemek yemek ağzına alıp çiğneyip tükürmekten ibaret.
Kan değerleri gayet normal, iştahı açılsın diye 2 aydır balık yağı kullanıyor. Balık yağı ilk etapta işe yaramış gibiydi ama bu iştahsızlığa onun bile net çözümü olamadı😓 Ağlamaktan içim çıkacak bir gün. Aşırı yıprandım aşırı tükendim. Benimle aynı dertten muzdarip olanlarınız var mı 😢