Selensahin Kızlar bebeğim devamlı ıkınıyor kabızlık yok kakasını yapıyor düzenli bi şekilde ama bu ıkınma sebebini anlayamadım gerilmek için mi yapıyor acaba 🤷🏻♀️ Sizde böyle bi sorunla karşılaştınız mı?