sedaykn Kızım 32 aylık kendi isteğiyle tuvalet eğitimine başladık. İlk hafta çok güzeldi. Çişini hala sorunsuz yapıyor. Kakasını ilk hafta yaptı. Tabi doğal olarak biraz zorlandı yaparken ama yaptı. Bugün 11. Gün ama 2 gündür kakasını yapmıyor. Aslında var görünüyor bile. Sürekli tuvaletim geldi diyor. Sabahtan bri 5 defa tuvalete gittik ama yok çıkarmıyor. Böyle bir sorun yaşayıp çözüm bulan var mı ? Bu arada keşke bez taksaydım falan da demeye başladı.
Pamugunannesi sedaykn benmki 3 yasinda hala kakasini dedgin gibi yapamiyor, 2ayi gectik bz tuvalet egitimi vereli. Çişte hic sorun yok maşallah ama kaka cok sorun cok nadir tuvaletr kakasini yaptığı o da mecbr kaliofu ucuna kdr geliodu öyle, valla sasrdm bende ne yapacagimi
sedaykn Pamugunannesi Peki nasıl nereye yapıyor ? Dediğiniz gibi ucuna gelene kadar bekliyor dayanamayınca gidiyor minicik bir şey yapıyor tuvalete. Sonra tutuyor altına da yapmıyor.
Pamugunannesi sedaykn ayni ayni yapincada minicik yapiyor, gzlenip altina yapıyor yapincada, bgn alaturka tuvalete gotrdum kakasini yaptgini anlayinca pijamasni indrdim ayakta yapti ,demekki oturarak yapamiyolar daha ,anlayamadim yaaa