Elloska sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim oğlumda kolikti şuan 8 aylık emeklerse rahatlarım diyordum ama hiç öyle olmadı gece kaç defa uyanıyoruz bilmiyorum artık şimdiden yürümeye kalkışıyor ayağa kalkıyor arkasında dolaşmaktan yoruldum ikinci çocuğu dogurmaktan korkuyorum 🤣 ama bir yandan da hareketli olması güzel meraklı keşfetmek istiyor