Elloska çok iyi anlıyorum sizi 😂 3,5 aylıkken döndü şenlik başladı, 5,5 aylıkken emeklemeye başladı. 1 dk durmuyo gerçekten. Koltukların altından topluyorum sürekli prizlere masaların altına her yere gidiyo 2 dk bakmasam. Büyüdükçe yeni şeyler öğreniyolar maalesef daha da hareketlenecek 🤩 haşatım çıkıyo valla bakıcı başladı geçen hafta sırf bu yüzden 🤷🏻♀️6 aylık bu arada 😬