2papatya Benim de çarktan 250-50 geldi sepetteki ürünleri alıyım dedim 😔Geçersiz kupon diyo elinde olan var mı
ahmt 2papatya aynı durum bendede var 3 kere çıktı 3 de öyle eskiden böyle degildi ya Allah sonumuzu hayır etsin insan gibi mağazadan alsak nolurdu yani böyle boş indirimlerle uğraşıyoruz
2papatya ahmt bildirim geldi çarkı çevirdim buraya kadar sorun yok kod geçersiz diyo alır almaz kullanmak istedim süresi de geçmemişti