ftsdmrhn Hayır kesinlikle katılmıyorum size. Evde normal tekir kedim vardı ve evcil olmuyorlar bir kere kaçtı geri geldi ve sonra gitmek istedi zorla tutmak günah diye açtım camı çıktı gelmedi. Tüysüz kediler sahiplerine en sadık kedilerimi. Ve tekir kedimde ne yaparsam yapayım tüyleri dökülüyordu aşıları tamdı ama bebek sonuçta tüy ister istemez üzerinde ya da ağzında yakalıyordum. Bende o yüzden tüysüz kedi istiyorum ve sadıklığından. Çünkü tekir kedim gidince aşırı ağlamıştım ilk gittiğinde sokak sokak hamile karnım burnumda ağlayıp arıyordum. Bu yüzden istiyorum cins kedi. Hayvansever değilim yani şimdi öyle mi? Dışardaki bütün kedilere mama veren ya da dışarda bir şey yerken onlarla paylaşan ben??? Bilmeden yargılamayın.