Oglumgoktug ek gıda için daha erken . Doktorunuzun önerisiyle başlıyorsanız bilemem. Ama ek gıdaya geçer geçmez hazır kavanozlardan almak doğru değil daha tadımları yaptırmalısınız her şeyi ayrı ayrı bi denetmelisiniz ki 12 aylık olacak oğlum bir kere kullandım kavanoz mama o da yoldaydım mecbur kaldım inanın evde yapmak çok daha güzel ve kolay elmayı hemen pişirin blendır yapın oh mis isterseniz içine az irmikte eklersiniz çok güzel oluyor en azından içinde ne olduğunu biliyorsunuz