Elifbeyzam
Oturtarak ysptırıyorsanız mama ile besleniyorsa mama, anne sütüyle besleniyorsa anne sütü yada sevdiği başka bir sıvıyı eline verin onunla oyalansın birde öyle deneyin.
Benim bebeğimde doğdu 1 gün sonra banyo yaptırdık o gün bugündür nefret eder ortalığı yıkar
Bende mecbur onunla beraber girerim duşa o beni emer kardeşim onu yıkar hiç ağlamaz öyle. Şuan 4 aylık 2 aydır bu şekilde banyo yapıyoruz bizde 🤷